Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Blokperiode

  • Harrald

    Ik ben op zoek naar Jenaplanners die mij kunnen helpen bij het opzetten van een blokperiode.

    Welke vakken komen aan de orde? Hoe integreer je dit? Hoe lang duurt een blokperiode?

    Wie geeft een reactie via dit prikbord?

    Harrald

  • felix meijer

    Hoi Harrald,

    Ik wil en kan je wel helpen met het opzetten van de blokperiode. Tijdens d conferentie in april jl. heb ik een workshop gegeven over ‘Van zelf (ver)werken naar zelfverantwoordelijk leren in de blokperiode’. Jammer dat je die niet hebt kunnen bijwonen.

    Misschien kan ik via de mail, telefonisch of anderszins iets voor je betekenen.

    Mensenkinderen van september 2006 kan je ook verder helpen. Ik hoor/lees wel hoe je verder geholpen kan en wil worden.

    groet,

    Felix Meijer

    felixmeijer@hetnet.nl

    tel. 035-6280242

    felix

  • Beheerder

    Op de site van de Nederlandse Jenaplanvereniging heb ik een boek gezien. Misschien is dit bruikbaar?

    Titel: Werken als proces: blokperiode

  • Daphne

    Hallo Harrald,

    Ook wij gaan bezig met de blokperiode. Inmiddels is jouw bericht een half jaar geleden. Ben je al verder gekomen? Zou je jouw gevonden informatie willen delen?

    Groeten, Daphne