Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jenaplanschool Wenen

  • Jacquelien Groen

    Beste lezer,

    Onze kinderen bezoeken de jenaplan basisschool Walter Gillijns in Zutphen. Zij gaan met veel plezier en wij zijn erg tevreden. Nu gaan wij verhuizen naar Wenen, binnen een half jaar, en ik ben op zoek naar een Jenaplanschool in die stad. Wellicht hebben jullie internationale contacten en kunnen jullie ons een school aanraden daar.

    Met vriendelijke groet,

    Jacquelien Groen

    jacqueliengroen@hotmail.com

  • Stan

    Hoi Jacquelien,

    deze vraag kun je, denk ik, het beste bij de NJPV (Nederlandse Jena Plan Vereniging) neerleggen. Ik neem aan, dat zij ook op de hoogte zijn van de buitenlandse situatie. (www.jenaplan.nl)

    Succes met de zoektocht,

    Stan van der Velden.

  • Beheerder

    Beste Jacquelien,

    Op de Jenaplan Startpagina staat een link naar Jenaplan Oostenrijk. Zie het kopje Jenaplan in het buitenland.

    Verder zou je je vraag eens kunnen voorleggen aan de NJPV. Ik denk dat zij er wel meer van weten. De site van de NJPV staat op de startpagina.

    Deze website is samengesteld door de Nederlandse Jenaplanvereniging (NJPV),

    een verband van 204 Jenaplanscholen. Op deze website vindt je basisinformatie over het Jenaplan.

    Je kunt vragen stellen via e-mail: info@jenaplan.nl

  • Hubert Winters

    Informatie over Jenaplan in Oostenrijk is te vinden op www.jenaplan.at

    We hebben op dit moment geen actuele contacten met Oostenrijk.

    Met vriendelijke groet,

    Hubert Winters

    06-22 77 98 53

    hubert@jenaplan.nu

    JENAPLAN ADVIES & SCHOLING

    Ruinerweg 12

    7932 PD Echten

    0031(0)528 251588

    www.jenaplan.nu

  • Jaap Meijer

    In Wenen zijn diverse Jenaplan-geïnspireerde scholen. Vraag het aan Marianne Wilhelm, docent aan de Pädagogische Akademie des Bundes in Wien - Marianne Wilhelm.

    E-mailadres(sen):

    marianne_wilhelm@utanet.at of Harald Eichelberger, haar collega

    Harald Eichelberger

    E-mailadres(sen):eih@pabw.at

    Met vriendelijke groeten,

    Jaap Meijer